Monday, March 24, 2008



This video is damn so funny!!! 王子 and 敖犬 so gilaaaaaa!! I laughed like mad everytime I watched! Enjoy!

As usual, taught drum today. Well.. Pretty embarrassed when those xiao di di-s told me something. Don't know why I react like this..? They're getting "amiable" and I'm getting "......." I have always been bullied by those si gina. I felt like my bones are going to fracture now. zzz zzz =/

7 comments:

SZEYEE said...

hmmm.. funny larr wei.. lolzx.. so siao.. =).. how's the practice there..? they very bad horr..??

saix_ysy said...

ahha ya lo.. sipek funny! they not bad la.. just very naughty. i will tel u the story when i meet u yea~

SZEYEE said...

this saturday larrrrrr.. come my house k..????!!

saix_ysy said...

hahaha~ see how 1st,.. ca said she mostly will come..i try try try yea~

BluRzZz` said...

O.o i too late d =.= it write this video no available d =.=

Name: Juanita said...

WAHAHAHAHA... really very siao.. XD gong gong one.. LOL. really cant imagine prince can act stupid things.. hahaha..

saix_ysy said...

[blurzzz]available? stil can watch de..
[jua] hahah! yeah yeah damn ho chio one them! ei! go search youtube! many funny de ko